Friday, January 19, 2007

selamat Tahun Baru 1428 H

dear frenz,

selamat tahun baru - moga tahun hijrah kali ini memberi sedikit kelapangan buat kalian bersama keluarga..semoga dengan kehadiran tahun baru ini, membawa satu perubahan dalam kehidupan kalian...bagi aku di sini, insya Allah, semoga dengan kehadiran tahun baru ini memberi aku sedikit kekuatan, insya Allah....semoga anak kami sihat dan dirahmati Allah sentiasa...

opss....alhamdullilah yg amat sangat kerana akhirnya abg ipar aku nak kawin jugak tahun ni....syukran...insya Allah, bulan 3 ni, ke rembau la aku....hehehehe...merisik dulu and then insya Allah, bulan 5 ni bertunang...aku doakan kebahagian kalian...lagipun dah cukup umur dah dia nak kawin pun...hehehehe.

emmm....buat sahabat2 ku yg lain - maria, jawa - kuatkan hati and semangat...sungguh aku kagum dengan kalian...insya Allah, doa aku sentiasa bersama kalian...

enab and sani - aku harap hubungan kalian dirahmati Allah sentiasa...dilindungiNya and jganla LAMBAT SANGAT NAK KAWIN TU....aku nak makan nasi minyak korang NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

emm....buat bos yang dihormati, aku doakan kebahagian keluarga and dirahmatiNya sentiasa...semoga tahun baru ini membawa seribu makna buat kalian sekeluarga...

k lil - ayoo...siapla...kalau ct jumpa sesaper yg ct berkenan karang - akak kena jumpa dia jugak...kita nak makan nasi minyak awk lak..



1 comment:

Anonymous said...

enab and sani - aku harap hubungan kalian dirahmati Allah sentiasa...dilindungiNya and jganla LAMBAT SANGAT NAK KAWIN TU....aku nak makan nasi minyak korang NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

--------------------

Wah!! ko sebut name aku ngan bopren aku terang2an.. nasib baik org kat KL ni x kenal ngan sani tu.. org x glamor hehehe.. ape le yg ko risau sgt psl majlis kitorg ni.. lambta ke cepat ker, tu sume bergantung ketentuan Tuhan.. kesemua yg kite jalani ari ini telah tertulis di Luh Mahfuz.. ditakdirkan jodoh kitorg, dpt le ko mkn nasi myk seperiuk awal thn dpn... tapi kalo sebaliknye, x dapek nak nolong.. dot worry, ko bg aku lelaki yg tau menghargai idup.. tau menghormati pompuan cam aku.. kesian gak, die pening nak cr keje br...