Tuesday, January 09, 2007

menyakitkan hati


emmm..kenapa hari ni aku sakit hati? actually, dari semalam lagi aku sakit hati...kalau sakit hati pasal kerja, aku leh accept lagi sebb kalau keja tak kena kutuk, bukan keja la namanya tu...aku sakit hati dengan perangai manusia yg bermuka dua...depan cakap lain- belakang cakap lain...apa jenis manusia mcm ni?


aku tak kisah kalau ko tak siap keja...asalkan ko admit ..ini tidak, bila ditanya, cakap dah nak siap and aku tak yah campur tangan...tapi bila aku tengok final result keja tu, sungguh2 menyakitkan hati sebabnya - keja pakai bantai and bukan seperti yg diwal-wal...what the f'''. kalau diikutkan, mau jer aku bantai...nasib baik aku ni jenis marah diam...kalau aku ni jenis memekik sana sini, nasib ko la.......ya rabbi....




No comments: