Tuesday, July 01, 2008

dah pandai

dah lewat tapi aku tak tido lagi. sure esok aku main mata ler ngan anak2 aku kang.

hari ni, happy skit sbb amani dah cuba2 angkat punggung (utk merangkak dalam erti kata yg sebetulnya). cuma tangan amani sedikit tidak kuat and asyik jatuh balik jer..nasib baik atas katil and aku nak rakam pun tak sampai ati.takut kang terjatuh aku lak asyik ngan kamera. huhuhu..happynya. another stage to go and more stages awaits.

afifah? dia dah pandai gigit tangan adik dia kalu adik dia asyik duk kacau. alahai..sian amani. aku nak marah fifi pun tak leh gak..so sudahnya aku larikan amani dalam bilik dulu...supaya marah kakaknya reda skit...and supaya aku tak berangin..hahaha.tapi selalunya amani ni tak makan dek saman. lagi kakak dia marah, lagi dia duk pi dekat. emm

fifi dah kureng bab2 makan ni. naik risau lak..ada aper2 idea??

and satu lagi berita gembira..tadi aku terjumper adik junior time aku study dulu..bukanla junior course aku tapi junior di kolej telekom (kolej kediaman). suprised giler...menjerit ler jgk aku tadi dalam giant tu ahh..sampei menitik jugakla air mata ni..dah dekat 5 tahun aku tak jumper dia. last time aku jumper pun masa aku konvo dulu...teringat balik time2 kenakalan budak bertuah ni..selalunya dia ler yg duk sekat aku kalu dia tengok cerita hantu.hampeh..hahahahaa..aku bukannyer leh tengok cerita genre ni..sampai terbawak dalam mimpi ler karang. dia tak keja lani, duk ngan huby dia di Gemas...tengah planning nak ada anak..i pray for you girl...


notes: to ayu(cousin huby) and her husband- best wishes for your newfound family...new path, new responsibilities...may your marriage last till the end.

No comments: