Wednesday, July 23, 2008

special day

22nd - dah wish besday to hubby. the sama date my bro in law (third bro) sambut besday.

26th - my sis ayuz. wish awal2 sbb takut tak der kt lak hphone nanti. mak teh, happy besday.

bulan july, dua org penting ni sajer yg sambut besday. tak mcm april - ramai...which remind me, aku dah bagi ker adiah kat nko ke enab?

lani cuma menunggu tarikh keramat best fren aku sain surat akad nikah. tak sabau. dah lama aku nak tengok dia atas pelamin.

susah nak cari kawan yg bole sesenang and sesusah bersama.

susah nak cari kawan yg bole faham inside and out.

susah nak cari kawan yg bole terima seburuk2 episod dalam hidup aku.
susah jgk nak cari kawan yg bole baca air muka - no explanation is needed.
haih...tak tau naper otak ni banyak sangat berpikir. maybe coz i'm having the same nightmares i had before..ada idea mcm mana nak hilangkan mimpi giler ni? penat sbb pepagi nak bangun tapi selalu berjaga mlm...
help, i need somebody
help
(lagu the beatles- mahal giler cd kompilasi dia.ada sesaper nak bagi adiah cd ni?janggut, sambung lagu ni...)

9 comments:

Anonymous said...

wargh!! terharunye aku.. nape le name aku termaktub dlm blog ko.. tp yg pasti, aku x dpt lg adiah besday dr ko.. bole bajet tu dicampurkan skali ngan adiah on future wedding's day hahhahaa!!! u r right, bkn sng nk cari kawan sesenang sesusah bersama.. nightmare mane 1 yg ko dpt ni? hehhe... **t.e.k.a.s.i.a.p.a**

Anonymous said...

wei!! luper plak... so, from now on bole le i use dis word ek "on behalf of my future huby,"... hehhee.. send our regards to ur huby.. HEPI BELATED BESSTTDDAYYY!! **t.e.k.a.s.i.a.p.a**

Angah said...

Betul la.. bila banyak sangat kita fikir memang tak boleh tidur, kalau tidur pun ada jek mimpi2 ni semer...

Angah pun baru recover from satu episod ngeri... and I snapped out of it by merely watching an animation... How wonderful it was..wooshhhh my nightmare is slowly gone...

sit said...

me to enab,

yelah,kiranya hadiah besday ko tu termasuk dalam adiah wedding ko ler..

nighmare yg mana? yg aku tak mau ingat sampai biler2 tu..

sit said...

me to angah,

alhamdullilah, glad to know that. i was a bit worried when i read ur blog. hopefully everything is fine now.

itulah, sbb tu my grandmother tak bagi letak tangan atas kepala bila tido. katanya nanti otak tak rest sbb asyik pikir benda2 yg tak sepatutnya..

. said...

Janggut 'sambung-menyambung' ni tak pandai...tapi kalau dari mula boleh.. :)

Anonymous said...

arwah abah aku kate dl aku sll suke tido mate terbukak. kalo pejam tangan misti atas pale.. wahaha!! tu tandenye org tu byk masalah... **t.e.k.a.s.i.a.p.a**

sit said...

me to janggut

wah...rindu ler time dulu2. stil dengar lagu the beatles ker?

sit said...

me to enab,

hehehe...agaknya aku tergolong dalam kategori tu kut..muahahaha