Saturday, May 30, 2009

freaking mother

me and huby, plan nak antar fifi tadika next year. we chosed yg islamic punya and lokasi pun ok. what concern me the most is that - I AM NOT PREPARE TO LET MY BABY GO........

you can call me whatever name you want. i guess i am a freaking mother. anxious in other hand, freak out another. this is another BIG step that fifi have to go and somehow i' afraid.

***
mcm ari ni....opah depa bawak fifi pi JB (aunt my huby duk kat kempas)- bukannya dia pi bermalam tapi aku risau (walaupun aku tak perlu risau lagipun fifi pun pernah dijaga oleh opah dia)...rasa rindu nak dengar suara dia pun ada sejak dari kul 2.30 ptg till now..haih.

***

yesterday ada org tanyakan sama ada aku leh jadi cikg ganti ... dalam hati? memang nak and dah terima pun tapi at the same time, naper rasa berat hati nak tinggalkan anak padahal sekolah dekat and sampai tengahari jer pun....pasal aperla aku jadi mcm ni.

1 comment:

Mar said...

It's a normal feeling. I go through it everyday even though I will still see her in the evening...I miss her all the time...