Saturday, June 27, 2009

tanya hati

in my previous entry ada citer pasal dapat offer cikgu ganti kan? tapi tak dapat. sbb? rupanya nak kena pasang kabel baru dapat...aku yg ignorant bab2 ni, lurus bendul pi pejabat pendidikan daerah utk apply. ingatkan okla tapi rupanya aku sepatutnya jmpa kerani sekolah tu, bg dia yg tlg settlekan dgn pengetua. ooo.....baru tahu tapi tak apala. tak ada rezeki. maybe next time.


hari ni asyik pikir nak start keja balik jer. tak tau kenapa. lebih2 lak bila tahu kwn2 aku ramai jadi ppd. alahai....itu angan2 time study in case tak dapat nak continue jadi lecture..tapi aku lak duk umah.


kawn time sek dulu adala tipon aku tanya kabor. dia kata apasal ler aku duk umah padahal dulu bagai nak rak study nak masuk u. bila dah abis u duk umah lak. so hari ni bila ingat balik apa yg dia cakap, aku kompius gak.


last2 aku bagitau diri sendiri - tanya la hati tu...kalu rasa dah tak takut nak lepas ank kat org lain, applyla mana2..haih

No comments: