Friday, July 13, 2007

A New Start?

dah lama tak update blog and yes i miss all my dear friends that comments and provide me the comfort that i am looking for...

actually..nak kata aku sedih hari ni tak jugak tapi semacam jer perasaan ni...apabila kita menyedari yang kita sayangkan apa yang kita buat tapi terpaksa melepaskan ia pergi, ia akan membawa sedikit keperitan. cuma kita amat berharap perubahan yang kita bawa boleh ke arah yang jauh lebih baik..kenapa aku cakap mcm mengarut ni? well sebb aku merasa kehilangan seorang pakar dalam bidang yang dididik oleh insan bernama capt. apandi...

mengetahui yang dia sudah tiada di tempat biasanya membuatkan aku sedikit sedih tapi aku tahu dia pergi untuk yang jauh lebih baik daripada apa yang ada sekarang..insya Allah...doa aku tak putus...

buat teman2 and en nizam, en ramlee yang still kat MIMA, i pray the best for you and hope that you can bring the best in MIMA also!!!

1 comment:

Apandi Reviews said...

Aminnn;

Ala pakar apa pulak, ko ni memacam ajelah. Tengok blog aku, pakar makan he he he...