Monday, September 04, 2006

dah 9 months.............

a'kum...

dalam diam tak diam, rupanya dah masuk bulan ke 9 baby ku ini. kalau nak dikira ikut minggu, then dah 37 weeks...i have another 3 weeks to go. tapi hari tu jumpa dr, dia cakap, maybe aku deliver awal kut...sebab nampak mcm dah ke bawah sangat anak ibu yg sorang ni. insya Allah...moga Allah lindungi kandungan ku ini dengan barakahNya.

selalu jugak org bertanya, aku ni dah ready ke nak jadi ibu? mmm...dah nak keluar pun baby, kalau kata tak ready memang sia2la...tapi kalau nak diikutkan, aku sebenarnya rasa takut gila ni...takut nak bersalin tu satu halla...mentalitynya, aku naik seram sejuk kalau jadi apa2 pada baby. insya Allah, tak ada apa kut. dah dua kali termimpikan pasal bersalin ni...aduiii lagila buat aku tak keruan. anyway, eventhought hubby jauh di mata, insya Allah, doanya sentiasa dekat di hati. aku tak harapkan apa2 pun, asalkan baby selamat and aku selamat, insya Allah. moga Allah lindungi kami berdua...

okla...nak siapkan keja sebelum aku bercuti panjang..kang kesianlak kat member2 aku kat opis ni ahhh...tak pasal2 kena take over keja aku...

No comments: