Thursday, April 27, 2006

ERKKKKKK

erkkk.....dah lama tidak menjenguk my blog. dah lama jugak aku menunggu bia keja aku nak siap. makin bertambah daripada hilang terus. anyway..hari ni ada board meeting nampaknya mima makan free lagila. besttnnya tapi yg tak bestnya sebab nak kena makan sekali dgn board member. kalau friendly tu tak apa...ini tidak. aduhai malasnya. rasa mcm nak escape jer hari ni. newey, hari ni bos aku present his paper to the board. insya Allah.aku rasa tak ada problemla sebab paper dia aku dah baca. memang best. isu ada and etc. talking about the PMS or private maritime security. kindda excited jugak aku ni sebab kalau tak ada aral melintang, terpublishla paper bos aku ni dalam mima issue paper. excited oooiiii.....aku bila la nak ikut jejak dia ek? hehehhee.

baby dalam kandungan dah berusia 19 minggu. ada lagi seminggu and then cukupla 5 month aku pregnant. wah cepatnya masa berjalan...mesti baby aku dah membesar ni. hehehe..cant wait for my baby to kick me.

okla. aku pun nak pi news ni. jap lagi tak sempat sebab nak buat kerja lak. baby aku ni dah expert bab maritime issues agaknya. alhamdulililah.

No comments: