hari ni aku terkejut skit. first, dengan respon amani towards fifi. b4 this fifi selalu sangat tolak walker amani and jerit2 kat dia and amani mcm biasa, muka blur and kekadang tu mengamuk dalam walker la..nangis tu adatla. but today, wow...aku tengah basuh pinggan and depa masuk dapur skali..as i expected fifi and amani kalut nak main peti ais, fifi geram and tolak adik dia. amani lak (yg buat aku terkejut) hari ni garang sungguh, dia tolak walker dia langgar fifi (few times) and tolak tangan sis dia...kukukuku..aku yg duk pegang pinggan pun bole stop setengah jalan..terkejut.fifi mcm biasala, menangis ler kena langgor.nasib baik takder aper2 kat tangan dia, kalu tak dah sure kepala adik kene ketuk. sighhhhhhh
you know, org tua cakap kita bole agak karakter anak kita masa depa kecil lagi. and this case, i can oly guess. i cant wait to see amani grow up. serasa hati ni mcm fifi dah tak bole buli adik dia lagi kut...memandangkan saiz amani pun dah mencecah dagu fifi (ini belum bole berdiri sendiri lagi ni) i think she will grow taller than her sis. cant wait for them to grow up and watch what battle they will be in. sighhhhh. i need my peace...huhuhu
time depa tido tadi aku belek album..tertengok senyuman manja fifi kecik2 dulu..nak tengok?my first born baby...
aku paling suka yg ni...hehehe
mcm nak nangis pun ada kan?time ni gigi tarak lagi.
yg ni seblm pi zai punya majlis tunang.amcm? cute tak?
anak2....despite aper yg depa buat, depa la dunia aku...aku ingat lagi b4 aku gave birth amani, muka fifi mcm sedih jer lepas hantar aku ke pital..agaknya dia tahu kut. time visited aku kat pital pun tak nak rapat and senyum kat aku...huhuhu...time tu lah aku sedih sangat.tak tahu naper.
fifi, ibu nak fifi tahu yg walaupun ibu lahirkan 10 org adik pun utk fifi, you are my first born baby,i watched ur first smile, ur first laugh, ur first tooth...i adores u.



